zondag 8 juni 2014

TMI Tag !



Hallo iedereen, vandaag leek het me leuk om de too much information tag te doen. Dus hier is het.

1. wat draag je nu?
    Ik draag mijn rode, beetje oversized H&M blouse. Samen met mijn legging van de Primark en mijn zwart met witte Roshe Runs. Verder draag ik geen accessoires.
2. Ooit verliefd geweest?
    Ja
3. Ooit een vreselijke break up gehad?
    Nee


4. Hoe lang ben je?
    Ik ben 1.70
5.  Hoeveel weeg je?
     Ik ga eerlijk zijn, 65 kg
6. Heb je Tattoo’s ?
    Nee
7. Heb je Piercings?
    Nee, behalve de gaatjes in mijn oor
8. OTP?
    Ik ship denk ik echt Zayn Malik en Perrie Edwards ( aka Zerrie )
9. Je Favorite tv-show?
    Deze is wel moeilijk. Ik denk Teen Wolf, Vampire Diaries, Pretty Little Liars en The Walking Dead
10.Wat is je Favoriete bands?
     One Direction en 5 Seconds Of Summer ( aka 5SOS )
11. Iets dat je mist?
     Ik mis mijn familie in Italië heel erg. En ik mis een paar kleine persoonlijke dingetjes die best privé zijn.
12. Wat is je Favoriete liedje?
     Deze is ook echt heel erg moeilijk, op dit moment luister ik naar Iggy Azalea Fancy en naar Ariana Grande Problem. Ook naar 5SOS She looks so perfect en Don’t stop. En last but not least One Direction album (Ja elke dag bijna hun hele album)
13. Hoe oud ben je?
      Ik ben 14 jaar
14.Wat is je  Sterrenbeeld?
     Weegschaal
15. Wat zoek je in een partner
      Ik hou ervan om te lachen, dus ik hou van een jongen die goeie humor heeft. Verder val ik ook op jongens die dansen (streetdance, breakdance)
16. Favoriete quote?
     “As he read, I fell in love the way you fall asleep: slowly, and then all at once.”
― John Green from The Fault in our stars
17. Favoriete acteur?
      Zac Efron, hij kan goed acteren en is leuk om aan te zien J
18. Favoriete kleur?
      Lila, maar qua kleding dragen zwart en jeansblauw
19. Harde muziek of zachte?
      Ik denk toch wel harde muziek waar ik lekker op los kan gaan
20. Waar ga je heen als je verdrietig bent?
      Ik ga dan altijd naar mijn bed toe, dan lig ik daar en laat ik mezelf eventjes gaan.
21. Hoe lang douche je?
      Ik douche 20 – 30 minuten
22. Hoe lang duurt het voor jouw om jezelf klaar te maken in de ochtend?
      40-45 minuten denk ik ( inclusief ontbijt )
23. Ooit in een fysiek gevecht geweest?
      Ja, don’t ask
24. Wat vind je aantrekkelijk?
      Als een jongen op zijn lip bijt en met zijn hand door zijn haar gaat
25. Wat vind je onaantrekkelijk?
     Als een jongen arrogant is, daar kan ik absoluut niet tegen
26. De reden dat je aan je blog begon?
      Ik lees veel blogs en kijk veel youtube video’s, Engelse en Nederlandse, en ik raakte heel erg geïnspireerd. Dus ben ik er zelf een begonnen.
27. Angsten
     Ik ben echt doods, maar dan ook doodsbang voor hoogtes. Liften vind ik ook geen fijne plekken.
28. Het laatste ding dat je liet huilen?
      School, en dan ben ik bloedserieus. Door alle stress kan ik bij een hoogtepunt gaan huilen ( gebeurt niet heel vaak)
29. Laatste keer dat je zei dat je van iemand hield?
     Tegen mij vriendinnen J
30. Betekenis achter je blog naam?
      Ik vind fashion heel erg leuk maar ben ook helemaal into beauty, dus kwam ik zo op de naam
31. Laatste boek dat je gelezen hebt?
      The Fault In Our Stars, echt een aanrader. Prachtig
32. De boek dat je lees op dit moment?
      Destiny van Aprilynne Pike
33. Laatste serie dat je gezien hebt?
     Vampire Diaries
34. Laatste persoon dat je mee gepraat hebt?
     Mijn kleine broertje
35. De relatie met de persoon waar je als laatst een berichtje naar heb gestuurd?
      Mijn vriendin Dilay, en ze is een van mijn closest friends
36. Favoriete eten?
      Lasanga, ik kan er zoveel van eten
37. Plaats waar je heel erg graag naartoe wilt?
      New York City
38. Laatste plaats waar je heen was gegaan?
     School (-.-)’’ lame, i know
39. Heb je een crush?
      Jup :D
40. Laatste keer dat je iemand gekust hebt?
     Als ik eerlijk ben heb ik nog nooit gekust (>.<)
41. Laatste keer dat je beledigd bent geweest?
      Mijn Duits leraar maakte een beledigend grapje zonder dat hij het door had, later heeft hij gewoon sorry gezegd en legde hij alles uit dus is het wel goed
42. Favoriete snoep?
      Zure matjes, ik kan zakken vol van ze eten, het is te erg gewoon
43. welke instrument bespeel je?
      Ik speel piano, nog niet flawless maar oké
44. Favoriete sieraad?
      Mijn statement ketting
45. Laatste sport dat je speelde?
      Ik zat op dans, maar ik ga er af omdat we echt hele stomme danspasjes hebben
46. Laatste lied dat je gezongen hebt?
     5 Seconds of Summer, she looks so perfect
47. Favoriete  Pick up line?
      Did you fell from heaven cause it looks like you fell on your face..
I’m sorry, hij is niet de meest voor de hand liggend als je vrienden wilt worden ( of meer )
Maar hij is beter dan het origineel, die was wel lame -.-
48. Heb je hem ooit gebruikt?
     Ja, bij een vriendin voor de grap
49. Laatste keer dat je bij iemand rondhing?
      Bij Isabella, toen het heel mooi weer was en we in haar tuin op de trampoline zaten.
50. Wie zou deze vragen de volgende keer moeten beantwoorden?
      Iedereen die maar wilt, als je hier een artikeltje van maakt, laat achter bij de reacties 

Tot de volgende keer!
Vergeet me niet te volgen op Twitter: https://twitter.com/FlovesB
love you 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten