donderdag 17 juli 2014

H&M Ringen



Hallo iedereen. Vandaag laat ik jullie mijn nieuwste baby’s zien die ik in mijn stash mag toevoegen. Ik ben superblij met ze en weet dat veel mensen er niet helemaal weg mee zijn maar ik ben echt verliefd op ze. Het zijn een paar aparte ringen van de H&M.





Het zijn namelijk ringen met een vorm van een nagel. Het is best wel moeilijk te beschrijven maar je kan ze makkelijk zien op het plaatje. Het geeft een best wel cool effect vind ik zelf. Persoonlijk ben ik een ringenmens. Ik draag weinig sieraden en als ik ze draag dan is het meeste van de tijd ringen. En zulke vind ik pas echt te gek. Het lijkt een beetje alsof ik mijn nagels metallic gelakt heb, maar tegelijkertijd ook weer niet






Het heeft een klein ringetje waar de bovenkant van de vinger net erin kan en dan loopt ‘de nagel’ erboven uit. Het is zilverkleurig en glans heel erg mooi en weerkaats het licht heel erg





Zoals je ziet bevat het setje geen duimring. Aan de ene kant werkt dit wel makkelijker als je dingen gaat doen, bv artikeltjes tikken. Maar aan de andere kan zou het ook superleuk staan als de duim erbij was geweest en zou het ook wat completer geoogd. 



Deze ringen kosten €6,96 bij de H&M
Wat is jouw favoriete sieraad op dit moment?
Vergeet me niet te volgen op social media:
Twitter: https://twitter.com/FlovesB (de site)
             https://twitter.com/imanemorabet (persoonlijk)
Instagram: http://instagram.com/imanemorabet
Bloglovin’ : http://www.bloglovin.com/blog/8601093



4 opmerkingen:

  1. Leuk! Deze had ik nog niet gezien! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee haha, ik ook niet. Maar met toeval kwam ik ze tegen toen ik in de rij stond :)

      Verwijderen
  2. Wat bijzonder, dit kende ik nog niet! Ik draag met dit warme weer eigenlijk helemaal niet zoveel sieraden, ik houd het bij een simpel zilver armbandje en kleine oorbellen :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha dat herken ik wel, Ik draag ook heel weinig sieraden op dit moment :)x

      Verwijderen