zondag 13 juli 2014

Persoonlijke update #1



Hallo iedereen! Vandaag heb ik mijn eerste persoonlijke update. Ik deel een paar mededelingen en laat weten hoe het met me gaat.



Waarom ben je gestopt met de lifestyle journey’s?
Ik heb een korte pauze genomen en ik ben nog aan het kijken hoe ik het ga doen. De hoofdreden dat ik eventjes gestopt ben is de ramadan. Ik kan niet sporten met weinig brandstof en het kan ook gevaarlijk zijn. Natuurlijk ben ik niet van plan om te stoppen met het sporten. Na de ramadan ga ik alles weer gewoon opnieuw oppakken. Maar ik denk dat ik niet meer al mijn artikels ermee vol schrijf. Misschien doe ik het 1x in de week, maar misschien ook maar 1x in de maand. Als ik het 1x per week ga doen, verschijnen de artikels met dezelfde vorm als nu. Dus gewoon alle oefeningen, hoeveel ik weeg en wat ik van de oefeningen vind. Als ik het een keer per maand ga doen dan denk ik dat ik een andere manier moet vinden. Misschien before and after, misschien laat ik het met grove lijnen weten wat ik ongeveer doe. En anders vind ik er wel een manier op. 



Wat gebeurd er nu met fashionlovesbeauty gebeuren nu de zomervakantie is begonnen?
Op heel veel blogs zie ik nu dat er een zomerrooster komt. Dat heb ik niet nodig, het is niet zo dat ik twee artikelen per dag schrijf. Dus ik hoop dat het zo door kan gaan. Ik ga hard vooruit werken en ik hoop dat er internet is in Marokko. Ik vertrek over ongeveer anderhalve week. Als ik vooruit werk en alle artikelen opsla bij concepten op de blog (dus jullie kunnen ze niet zien) en dan gewoon elke donderdag en zondag online zet dan is er geen probleem (hoop ik) Maar als er geen internet is dan kan ik helaas niks doen. Ik laat wel de dag van tevoren een waarschuwingsartikel online komen, zodat jullie weten dat ik vertrek en er misschien geen artikeltjes online komen.

Dit was het tot nu toe. Vergeet me niet te volgen op alle social media;
Twitter: https://twitter.com/FlovesB (de site)
             https://twitter.com/imanemorabet (persoonlijk)
Instagram: http://instagram.com/imanemorabet
Bloglovin’ : http://www.bloglovin.com/blog/8601093

7 opmerkingen:

  1. Deze blog is ook leuk , ik hoop dat je daar internet heb !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aww, thank you dat is echt heel lief! Ik hoop ook dat ik internet heb :)x

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke artikel! Hopelijk heb je internet in marokko! ��

    Beautyflashx.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die vraagtekens hadden bloemetje moete zijn hahah ;)

    BeantwoordenVerwijderen