vrijdag 1 augustus 2014

Common White Girl tag



Hallo iedereen! Vandaag heb ik voor jullie de common white girl tag. Het is een super grappige tag waar je kan meten hoe ‘white’ je bent. Let’s hop into it



Favoriete Starbucks drankje?
Hmm, zo vaak ga ik ook weer niet naar de Starbucks. Maar als ik ga neem ik of the Caramel cream of The Java chip frappuccino.




Hoe lang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Ik denk toch echt anderhalve uur – Oops. Ik ben echt geen ochtend mens en doe ook vaak er driekwartier over om te ontbijten/Social media checken/Blog checken/Youtube video’s te kijken/Wakker te worden. Dan neem ik een kwartier om mijn tanden te poetsen en mijn gezicht te wassen. Dan een half uur om me om te kleden, make up aan te brengen, mijn haar te doen en last but not least mijn tas in te pakken. Nu is de zomervakantie begonnen en is het iets anders maar op een ‘gewone dag’ gaat het ongeveer zo.

Hoeveel selfies maak je op een dag?
Ik ben niet echt een selfie mens. Ik maak ze wel, maar dan doe ik echt een ‘selfie-sessie’ eens in de drie weken.

Hoeveel instagram followers en foto’s heb je?
Ik heb 99 followers en 12 foto’s. Net geen honderd…

Zeg je wel eens lol of omg hardop?
Lol wel moet ik eerlijk toegeven. OMG niet, wel oh my god maar geen OMG of Oh Em Gee.

Draag je kledingstukken vaker dan een keer?
Hell no, who do you think I am. Dacht het niet, doen mensen dat wel eens? Kledingstukken vaker dan een keer dragen….

Ben je racistisch?
Nee, deze tag klinkt wel zo maar het is maar een grapje. Ik heb ook veel ‘gemixte’ vrienden en ken ook heel veel buitenlandse mensen.

Instagram, twitter of tumblr?
Twitter, ik kan echt niet zonder twitter. Want stiekem, heel stiekem heb ik iets wat jullie niet weten. Ik heb een fanaccount op twitter. Ik tweet eigenlijk alleen maar daarop, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd zelfs twitter heb verwaarloosd…

Wat doe je de meeste van de tijd?
Deze vakantie zit ik vooral veel blogpost te lezen, video’s te bekijken. Zelf te bloggen, en inspiratie aan het opdoen. Af en toe afspreken met vriendinnen die er nog zijn. Al is dat niet altijd mogelijk met de ramadan. En veel films te kijken. Af en toe ook te lezen en naar muziek te luisteren. Ook probeer ik een paar dingen van mijn bucketlist af te vinken. Wat niet zo heel erg goed lukt.. Oepsie

Wie zijn je favoriete youtubers?
Oef, dit is een moeilijke. Eva van Mylifeaseva is een van mijn favoriete op dit moment, qua beauty en fashion. Tone It Up is ook een van mijn favoriete geworden, qua sport, samen met blogilates.

Hoe vaak doe je je nagels?
Ik verzorg ze wel een keer in de week, maar dan lak ik ze niet. Ik denk dat ik mijn nagels twee keer in de maand lak.

Ben je een shopaholic?
Een beetje. Als ik niet helemaal broke ben kan ik wel eens los gaan. Ik probeer eigenlijk een beetje geld bijeen te sparen. Maar toch moet ik toegeven dat ik soms iets te enthousiast ben. Een paar dagen geleden toen ik schoolspullen ging kopen, ging ik snel de winkel in omdat ik een masker nodig had en een nieuwe poeder. Had ik uiteindelijk een poeder in mijn hand, samen met de masker die ik uitgekozen had. Samen met een highighter, eyelinerpen, oogschaduw en een leuk lipglossje. Uh Oh, en met pijn in mijn hart heb ik alles terug gelegd behalve de poeder en masker. Maar soms sta ik in mijn kamer met alle tassen voor dat ik besefte wat ik allemaal gekocht had.

Hoe vaak heb je mean girls gezien?
Ik heb de eerste en tweede deel ongeveer drie keer gezien. Het is gewoon catchy en – Oh no, mijn white girl status gaat weer omhoog.

Heb je veel kleren?
Naar mijn gevoel niet. Ik heb wel veel kleren maar ik gebruik de helft niet of omdat het me niet meer past (Ik val namelijk af, yaay) Of omdat ik het niet meer leuk vind. I know, ik zou het helemaal om moeten gooien en weggooien of op marktplaats zetten. Maar ik heb nooit zin. Al heb ik het gevoel dat het snel gaat gebeuren.

Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?
Nou, bijna niet. En als ik het doe is het voor op snapchat en niet voor instagram of zoiets.

Draag je elke dag makeup?
In de vakanties bijna nooit en de laatste paar maanden is het ook weinig tot niks. Van een laagje foundation met poeder en concealer, gezamenlijk met mascara en wat lipgloss. Is het naar mascara en soms bb cream, en zelfs dat komt weinig voor. Maar zodra ik weer naar school ga, stopt die break en draag ik weer makeup.

Hoe stijl je meestal je haar?
Bijna altijd in een staart of anders in een knot. En af en toe los.

En dit was het. Ik denk dat ik niet zo’n echte white girl ben. Tuurlijk houd iedereen van shoppen en af een toe van Starbucks. Maar het is niet zo dat ik foodselfies maak en een inloop kledingkast heb. Ben jij een ‘White Girl’? Vergeet me niet te volgen op social media:

Twitter: https://twitter.com/FlovesB (de site)
             https://twitter.com/imanemorabet (persoonlijk)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten