woensdag 13 augustus 2014

ILFS



Hallo, vandaag wil ik eventjes praten over een webshop die ik net heb ontdekt: www.ILFS.nl
Oftewel I Like Fashion Stuff. De eigenares is Marjolijn, en ze is net begonnen met haar webshop. Ze vond dat veel webshops veel te dure sieraden verkocht en daar wou ze verandering in aanbrengen. Ze wou leuke maar toch betaalbare sieraden verkopen en dat heeft ze ook gedaan. En lof voor haar want ik vind dat ze leuke sieraden verkoopt. Zo kunnen ook de ( iets jongere ) meiden toch aan leuke sieraden komen. 




En het loopt ook goed met haar webshop. Ze is zelfs een keertje verschenen in de Hoe Overleef Ik Magazine. En daar kan je haar inspirerende verhaal lezen;

Marjolijn (16) ‘’Op mijn zevende naaide ik kleren voor mijn barbies. Nu maak ik mijn eigen kleding en heb ik een bijbaantje in een kledingzaak. Ik merkte dat er bijna geen betaalbare sieraden te koop waren op internet. Zo is mijn plan voor een eigen webshop geboren: I Like Fashion Stuff ( ILFS.nl ) Ik heb me bij die stap onder meer laten inspireren door de Hoe overleef ik – boeken. Vooral door Rosa, die sterk is en soms twijfelt, maar uiteindelijk toch doet wat ze wil. Daardoor dacht ik: als andere mensen een webshop kunnen runnen, waarom ik niet? Eigenwijs misschien maar het is toch gelukt! Mijn ouders stonden niet meteen te juichen. Het is veel werk, en je neemt risico’s, want je moet je sieraden eerst inkopen voor je ze kunt verkopen. Ik word iedere dag weer blij van mijn beslissing. Later wil ik een eigen modebedrijf en ik zie dit als een goede leerschool. Bovendien verdien ik er nog wat geld mee ook. Maar het leukste vind ik die blije reacties van meisjes die me sieraden hebben gekocht.’’


You go girl, echt een powerwomen. Ik vind dit een ijzersterk verhaal. Doe wat je zelf leuk vind en laat niemand je neerhalen en laten stoppen. Zolang het een realistisch doel is ( Dus niet over een maand wil ik een miljoen euro hebben. Tenzij je een eigen miljoenen bedrijf hebt of een bank gaat beroven. ) En ze is nog maar 16. Zelf vind ik dat het echt eventjes de moeite waard is om een kijkje te nemen in haar webshop.

Vergeet mij en Marjolijn niet te volgen op Social Media:
Twitter: https://twitter.com/FlovesB (de site)
             https://twitter.com/imanemorabet (persoonlijk)

2 opmerkingen:

  1. Ik kon die website nog niet, ga meteen een kijkje nemen! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zou ik zeker doen het is echt een leuke site :)x

      Verwijderen