donderdag 7 augustus 2014

Mijn Favoriete Youtubers



Hallo iedereen! Vandaag laat ik jullie zien wat mijn top vijf favoriete beauty youtubers zijn op dit moment. Wel moet ik zeggen dat de volgorde soms veranderd maar dit zijn echt diegene die ik leuk vind en altijd naar kijk. En sommige zijn Engelstalig en andere zijn weer gewoon Nederlands. Let’s get started

1. Mylifeaseva
Eva is een Amerikaanse youtuber en echt, ik vind haar zo leuk. Ze is zo spontaan en altijd vrolijk en maakt echt hele leuke video’s. I just love her. Hier vind je een paar back to school video’s van haar.





2. Bethany Mota
Bethany zullen de meeste van jullie wel kennen. Ze is een bekende Amerikaanse youtuber en ze is daarnaast ook een ( mode ) ontwerpster. Ze is echt heel erg leuk en maakt hele leuke video’s. Hier een back to school filmpje

3. Beautygloss
Deze zullen jullie misschien ook vast kennen, Maschaa van Beautygloss. Zij was eigenlijk een van de eerste personen die ik volgde, en ik volg haar dan nu ook vier jaar lang. Ze staat op nummer drie omdat ze officieel gezien ook een blogger is. Ze maakt hele leuke filmpjes en sinds kort vlogt ze ook dagelijks. Ze maakt me altijd vrolijk en ik kijk echt tegen haar op. Hier is een makeup tutorial van haar.
 

4. Zoella
Ahh, zoella. Een schattig uitziende Amerikaanse youtuber. Ze is super leuk en maakt ook echt hele goede video’s. Ze is ook best wel bekend. Ze is lekker spontaan en happy. Zelf vind ik dat ze echt een hele goede smaak heeft, qua kleding en fashion maar ook met haar en makeup. Hier een filmpje van haar makeup collectie en een leuk filmpje dat Little Ways To Change Your Life heet



5. Disfordazzle
Disfordazzle ( aka Diana ) is een Nederlandse youtuber en blogger. Ze is superknap en maakt super leuke filmpjes. Ze is een beetje een dreamer en ze omarmt het leven echt en maakt me ook altijd vrolijk met haar superleuke filmpjes. Van lifestyle tot fashion, she got your back gurl. Hier een back to school video


En dit was het. Natuurlijk zijn er veel meer die ik volg maar op dit moment zijn dit diegene waar ik echt heel erg tegenop kijk en die me heel erg geïnspireerd hebben. En door hun zou ik stiekem ook eigenlijk op youtube filmpjes willen maken. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat achter bij de comments wie jullie favoriete youtubers zijn.
And don’t forget to follow me on social media ;)
Twitter: https://twitter.com/FlovesB (de site)
             https://twitter.com/imanemorabet (persoonlijk)
Instagram: http://instagram.com/imanemorabet
Bloglovin’ : http://www.bloglovin.com/blog/8601093

2 opmerkingen: