zondag 7 september 2014

5 Dingen die ik van mijn bucketlist heb afgestreept



Ik denk dat iedereen er wel van gehoord heeft; de bucketlist. Voor diegene die niet ( precies ) weten wat het is komt nu een hele erge korte samenvatting. Het is gewoon een lijstje van dingen die je wilt doen voor dat je dood gaat. Je kan het zo raar, lang en eng maken als je zelf wilt. Het grappige is, is dat ik maar dingen blijf toevoegen terwijl ik niks uitvoer. Daar moet verandering in gebracht worden. Het zijn niet de meest bad-ass dingen maar sommige waren best wel leuk om te proberen. 






1. Sleep under the stars
Oké, dit is best wel heel erg vet. Toen ik in Marokko was vorig jaar was er een aardbeving in de bergen, en drie keer raden waar we de volgende dag heen gingen. Juist, de bergen naar onze familie daar. En we verbleven daar ook, alleen was iedereen bang dat het huis in zou storten. Dus sliepen we buiten het huis met heel veel dekens op de grond. En omdat er weinig licht was daar zag je de sterren zo duidelijk, en het was prachtig. Het was niet zo dat het twee duidelijke sterren waren, zoals hier in Nederland. Nee het was alsof je op een prachtig wit veld een paar donkere stipjes hebt getekend, zo helder was het en zoveel sterren waren er. De hele sterrenhemel was bezaaid met sterren. Dit was de mooiste plek waar je kon slapen onder de sterrenhemel.

2. Eat sushi
I know, het is lame. Maar ik had het echt nog nooit gedaan en was heel erg benieuwd. En ik moet eerlijk zeggen, het smaakt hemels en ik ben verliefd op sushi geraakt. Maar helaas pindakaas ben ik een vegetariër geworden dus geen vis en vlees waar ik om geef  ( even een applausje voor mijn zelfverzonnen slogan die ik letterlijk twee seconden geleden bedacht toen ik dit schreef wat helemaal per ongeluk ging ) Oftewel ik eet vanaf nu alleen sushi zonder vis, dus met komkommer erin of groente of iets.

3. Eat a croissaint in France
Oké deze is ook best wel lame, en valt het iemand op dat ik nu al twee ‘food’ dingen heb uitgeprobeerd, nee ? Oke mooi zo. Ik wou gewoon eten eten dat bekend staat door een land in het land zelf. Zoals spaghetti in Italië samen met pizza, sushi in Japan. Hamburgers in Hamburg ( Duitsland ) ( Oke dat kan ik waarschijnlijk niet meer omdat ik dus vegetariër ben ) ( Het was gewoon als voorbeeld ) Zulke funny stuff. En dus heb ik er eentje voltooid en ik moet eerlijk zeggen dat het een heerlijk croissantje was.

4. Draw funny faces on all eggs in my fridge
Oh em gee. Dit was echt het leukste tot nu toe. Ik had een soort van huilende scared faces erop getekend met stift. En elke keer dat ik een eitje moest koken ging ik helemaal plat. Zo van: ‘’OH MY GOD PLEASE DON’T KILL ME. I’M GONNA DIIIEEE-EE-EE’’ terwijl je het huilend zegt. En ik baal er echt van dat ik niet op het idee gekomen was om er een foto van te maken. Maar wat had ik er weer fun mee. Ik hoop weer dat niemand het weer opvalt dat dit met eten te maken heeft…. Oops #Sorrynotsorry #foodaddicted #oops

5. Write myself a letter, seal it and read it ten years later
Oké, officieel. Maar dan ook echt officieel en dan bedoel ik op papier-soort-officieel heb ik die niet volbracht. Er zijn geen tien jaren verstreken sinds ik die brief heb geschreven. Alleen ongeveer anderhalve maand. Maar ik heb hem wel geschreven en ik ben er honderd procent zeker van dat dat 50 % van de challenge / bucketlistding volbracht is. Waardoor het een soort van helemaal gedaan achtig iets is. Jullie snappen wat ik bedoel… hoop ik

En welke dingen staan er op jullie bucketlist? En welke dingen heb je al volbracht? Laat een reactie achter bij de comment ;)! 



Twitter: https://twitter.com/FlovesB (de site)
             https://twitter.com/imanemorabet (persoonlijk)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten