donderdag 4 september 2014

Beauty tips als je ziek bent



Ik weet niet of jullie het al gemerkt hebben, maar ik ben op dit moment ziek. De mensen die me op twitter volgen zullen het vast al gemerkt hebben. Maar ik weet niet of jullie het kennen, dan wil je zo graag in je bed blijven. Maar dan, ja hoor jongens, zeurt een klein stemmetje in je achterhoofd welke belangrijke dingen je nog moet doen en dat je superveel afspraken hebt die dag die je helaas niet kan missen. What to do. Je stinkt, ziet er niet uit, je haar zit helemaal in de klit en je krijgt er geen kam doorheen, je hebt tig puistjes en je kan bijna niet op je benen staan. Hier zijn wat tips om jezelf op te frissen en jezelf ( mentaal ) voor te bereiden.

1. douchen
Dit is echt het beste wat ik je kan aanraden. Douchen! Douche iets langer dan normaal. Doe een haarmasker in je haar en haal alle viezigheid goed weg met shampoo. Goed je lichaam en gezicht scrubben ( ieder een aparte scrub ) je benen scheren. Extra goed met douchegel alles weg wassen. Maak jezelf goed schoon, grondiger dan normaal en tadaa! Je voelt je iets beter en je voelt je wat frisser

2. drinken
En met drinken bedoel ik voornamelijk water. Je bent al vaak uitgedroogd en als je ziek bent al helemaal. Dus drink veel water en vermijd drankjes die juist uitdrogen. Water reinigt je ook van binnen en doet je vaak ook wat beter voelen.

3. masker
Tip nummer drie dus. Een masker is essentieel. Je huid lijd eronder en daarom moet je het goed verzorgen. Het beste is een vochtinbrengend masker. 10 tot 15 minuutjes op je gezicht en terwijl je dat doet, zet een lekker kopje thee. Zet je tv aan om je favoriete tv serie te bekijken en relax. Stress is helemaal niet goed en zal je zeker niet verder helpen.

4. vochtinbrengende crème
Zoals ik al eerder zei lijd je huid heel erg onder het ziek zijn. Dus verwen je huid goed en breng een voedende crème aan. En dan bedoel ik niet een extreem dun laagje, nee dan bedoel ik lekker smeren.

Nou dit was het, het is veel korter dan ik normaal zou doen maar ik voel me niet helemaal goed vandaar dus. Wat zijn jouw tips voor als je ziek bent? Laat achter bij de comments!



Twitter: https://twitter.com/FlovesB (de site)
             https://twitter.com/imanemorabet (persoonlijk)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten