zondag 31 augustus 2014

Sephora Wishlist


Ik heb vaak dat ik af en toe op websites rondsnuffel. Gewoon om te kijken wat ik zou willen en wat er allemaal nieuw is. En ik moet eerlijk zijn, ik heb er niet altijd het geld ervoor om alles te kopen wat ik wil. En zeker niet met de sephora, een winkel/webshop vol met high end merken die veel te duur zijn en waar je dag tegen je muntjes kan zeggen. En als ik al deze producten zou willen kopen moet ik wel echt even onder de bank naar muntjes gaan zoeken, want damn het prijskaartje van deze producten kunnen wel eens fataal worden. Maar dromen mag altijd, en heel toevallig ben ik een professional dreamer. Dus dat komt allemaal goed. En daarom neem ik jullie mee naar mijn sephora wishlist. 



Benefit cosmetics – They’re real! mascara
Dit is echt een heel erg gewild product. Eigenlijk zijn heel veel producten van benefit cosmetics heel erg gewild. De verpakkingen zijn leuk, en de inhoud ook. Ik hou wel van een goeie mascara. Aangezien die van mij veel te snel op gaan.
Prijs : $23 ( €17,44 )






Too faced – natural eye neutral eye shadow collection
De naam, pfoe. Een mond vol. Dit is ook een product van een hele leuke snoeperig merk. Too faced, een welbekende luxere merk. Dit product is al een hele tijd geleden uitgekomen maar nog steeds gewild. En kunnen we even praten over de prachtige nude kleurtjes die erin zitten, voor elk persoon zit er wel iets tussen.
Prijs : $36 ( €27,30 )



Urban decay – eyeshadow primer potion
Urban Decay, ook weer zo’n merk met de meest leukste verpakkingen en de leukste inhoud heeft. Dit is ook weer een erg bekend en geliefd product. Een oogschaduw basis die je oogschaduw of eyeliner de hele dag op zijn plek laat blijven. Ben hier heel erg benieuwd naar
Prijs $12 ( € 9,10 )





Nars bronzing powder – laguna
Nars, een visagiste merk die erg geliefd is bij iedereen. En alweer, een product dat iedereen wilt. De laguna bronzer. Zelf moet ik eerlijk toegeven dat ik geen bronzer heb en dus ook niet gebruik. maar dat betekent niet dat ik dat niet wil.
Prijs $38 ( €28,81 )
 

Nars blush – orgasm
Ik denk dat de meeste beauty liefhebbers hier al van hebben gehoord. De meest gewilde blush ter wereld. Orgasm. Er zijn ook prachtige dupes gemaakt, en die vervolgens ook erg geliefd waren. Maar niks en niemand haalde het bij de orgasm blush. Het zou bij ieder huistype staan en een prachtige glowy en gezonde uitstraling geven.
Prijs ;$30 ( €22,75 )

 

Benefit cosmetics – watt’s up!
Ahhh, daar heb je benefit weer. Met weer een prachtig product waar iedereen over praat. Deze highlighter is nog niet eens zo lang uit. Maar dat maakt niet uit, het geeft een prachtige champagne kleurige glow op je jeukbeenderen en laat je stralend achter.
Prijs : $30 ( €22,75 )




Benefit cosmetics – POREfessional
Daar heb je hem weer, benefit. Ik weet niet of jullie het al gemerkt hebben maar het merk waar ik het meest benieuwd naar ben is benefit. Dit is ook al een bekend en geliefd product; de gezichtsprimer.
Prijs $31 ( €23,51 )



Bumble and bumble – hairdresser’s invisible oil
Ik heb altijd al issues gehad met mijn haar, en een goeie haarolie is daar essentieel voor. Dat heb ik gewoon nodig. En zelf mensen met croes haar ( no offense ) zijn echt blij met deze haarolie/serum. Het is ook eigenlijk voor het stijlen. Om je haar te voeden en niet uit te laten drogen.
Prijs $38 ( €28,81 )


First aid beauty – face cleanser
Dit is een facewash voor je gezicht. Het is heel erg grappig hoe ik hier op ben gekomen. Ik weet niet of je de Amerikaanse youtuber ingrid van missglamorazzi kent, maar zij had een tijdje break outs en dit heeft haar echt geholpen en ze is er ook helemaal verslaafd aan. En sinds ik heel veel break outs heb gekregen, zou ik dit met alle liefde van de wereld uit willen proberen.
Prijs $20 ( €15,17 )



En dit was het, wat zijn producten die jullie van de sephora nog graag uit willen proberen? Laat achter bij de comments!

 UPDATE EOS LIPBALM: ik heb ze gevonden, eindelijk weet ik waar ze verkocht worden; Bij de urban outfitters! Wel voor een enorm som geld voor een lippenbalsem ( ik weet het niet meer heel erg precies tussen de 9 en de 13 euro ) Dus als je het er echt voor overhebt zou ik ze zeker weten kopen.

Twitter: https://twitter.com/FlovesB (de site)
             https://twitter.com/imanemorabet (persoonlijk)



2 opmerkingen: