zondag 22 juni 2014

My new lifestyle journey #2



Okay hier komt deel twee aan van mijn ervaring. Als je me eerste artikel nog niet gelezen hebt dan hier een korte samenvatting; Ik ben begonnen aan de 30 days challenge (arms, abs and squats) en ben begonnen met gezond eten. Hier lees je hoe het met me gaat.





Day 5
15 sit ups
12 crunches
5 push ups
10 mountain climbers
30 squats
Gewicht: 65,5 kg

De push ups gaan al wat beter. De squats begin ook nu wel echt te voelen. Ik wordt er ook echt veel beter in. Deze dag viel nog best wel mee.

Day 6
20 sit ups
15 crunches
6 push ups
15 mountain climbers
15 squats
Gewicht: 65,5 kg

Ik was ze eigenlijk helemaal vergeten, en pas om 10 uur s’avonds dacht ik eraan. Nou ben ik zo’n persoon, dat als ik het een keer niet doe, ik ermee stop. Dus toch nog even doorzetten. Ik had helemaal geen puf, het was dan ook extra moeilijk. Maar ik heb alles gedaan. Vandaag waren zelfs de crunches moeilijk. Gelukkig had ik iets minder squats, anders was ik echt doodgegaan. Vandaag heb ik qua voeding de broodjes nutella spijt van. Verder niet

Dag 7
20 sit ups
20 crunches
7 push ups
15 mountain climbers
40 squats
Gewicht: 65 kg

Vandaag was zwaar zeg! Ik heb ze wel op tijd gedaan maar, oef. Van de sit ups waren de laatste 5 zwaar. Hetzelfde geldt voor de crunches. Van de push ups vond ik de laatste 2 heel moeilijk. Ik heb stiekem om de 2 of 3 pushups een kleine pauze genomen van ongeveer 5 seconden. De mountain climbers begin ik ook al te voelen, het grootste deel van de spierpijn van de squats, maar de mountain climbers doen zeker iets voor mijn benen. De squats gaan supergoed. Ik heb mijn balans gevonden. De laatste 7 waren wel even doorbijten, maar ik heb alles voltooid.

Dag 8
Gewicht: 65 kg
Dit was eigenlijk een rustdag. Had ik net een hardloopsessie gepland met mijn vriendin. We hebben ongeveer 2 bijna 2.5 km gerend. Eughhh, daarna hebben we nog een paar sit ups gedaan. And last but not least, even gestretcht. Vandaag had ik spijt van al dat gesnoep. Ik had net eventjes iets teveel gesnoept.

Ik hoop dat jullie ook gemotiveerd zijn om te gaan sporten, en vergeet me niet te volgen op social media:

Laat een leuke reactie achter met wat jouw favoriete sportwijze is J


2 opmerkingen:

  1. Wauw super zeg :)

    mijn favoriete sportwijze is yoga. Ik ben aan het overwegen om te beginnen met hardlopen :) lijkt me wel wat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thanks
    Ik overweeg om ook yoga te doen en probeer ook vaker hard te lopen :)x

    BeantwoordenVerwijderen