zondag 6 juli 2014

Opgemaakt Juni 2014

 


Hallo iedereen! Dit is mijn eerste opgemaakt artikel, spannend. Vandaag laat ik dus zien wat ik de afgelopen maand heb opgemaakt. Dus laten we beginnen.


ONYX dode zee moddermasker
Ik heb deze maskertjes een tijdje geleden gekocht bij de Action en heb ze eindelijk opgemaakt. Laten we zeggen dat deze drie maskertjes maar ¼ deel was van alle maskertjes. In de beschrijving staat dat het voor een ultra diepe reiniging is voor de normale tot vette huid. Nu heb ik geen vette huid maar ik heb wel wat reiniging nodig. En het reinigt wel, maar niet ultra diep. Mijn huid wordt wel lekker zacht achteraf. Ik heb ze met plezier gebruikt. Zou ik ze opnieuw kopen? Nee. Het zijn niet de beste maskers ooit. Ze maken mijn huid vooral zacht. Maar voor het prijsje dat ik ervoor betaald heb ( ongeveer €0.80 ) voor twee maskertjes verwacht ik ook niet een Dokter van der Hoog kwaliteit.





HSM lippenbalsem
Yup, je hoort het goed, een High School Musical lippenbalsem. Ik heb het ooit van iemand gekregen en het heeft een hele lange tijd in mijn lade gelegen. En toen, uit het niets, was ik verslaafd. Het is een heerlijke lekker lippenbalsem. Het is best wel groot, maar toch makkelijk te gebruiken. Voedend, zonder plakkerig te zijn. Het geeft een mooie licht roze sheer finish Prachtig, wie had het ooit gedacht? Dat zo’n lippenbalsem eigenlijk wel goed werkt. Ik heb hem ook echt tot aan het eind zitten gebruiken. Zou ik heb opnieuw kopen? Ja, de verpakking maakt me niet echt uit. Het stickertje is gemakkelijk te verwijderen, als je er echt aan stoort. Helaas weet ik niet waar het verkocht wordt en of het nog wel verkocht wordt.

 

Oral-B tandenborstel
Ja, ik vind dat je mondhygiëne ook onder het kopje verzorging valt. Om de drie of vier maanden verwissel ik van tandenborstel. Ik gebruik deze tandenborstel met plezier, dit is trouwens mijn tweede. Zou ik hem opnieuw kopen? Ja, prima basic tandenborstel

Hegron babyshampoo met Aloë Vera
Dit is tot nu toe de best shampoo voor mijn haar. Ja ik gebruik baby shampoo. De meeste shampoo drogen mijn haar uit, maak niet uit hoe mild ze beloven te zijn. En toen zag ik deze in de douche staan, die eigenlijk bedoelt was voor mijn broertjes. Ik dacht, waarom ook niet? En mijn haar droogde niet uit, of tenminste veel en veel minder dan een gewone shampoo. Ik gebruik hem ook vier keer in de maand om mijn kwasten mee schoon te maken. Werkt ook heel erg verzachtend voor mijn kwasten. Zou ik hem opnieuw kopen? Ja, sterker nog dit is mijn tweede verpakking die ik heb opgemaakt.



Yves Rocher Lash plumping Mascara 01- Noir
Dit is mijn all time favourite. Ik heb zo lang genoten van deze mascara. Hij maakte mijn wimpers heel mooi lang en vol maar toch diepzwart. Het borsteltje ziet er een beetje raar uit. In het midden is het iets dunner dan aan de uiteinde. Er zitten ook groepen haartjes bij elkaar en tussen die groepen zit wat ruimte. Werkt geweldig voor mijn wimpers. Maar de laatste tijd begon ik toch echt te merken dat het oud en op begon te raken. Ik kreeg niet meer het effect zoals van tevoren. De mascara rolde er snel vanaf. De vloeistof, laten we het zo noemen, was heel erg plakkerig en droog. En het klonterde ook echt heel erg. Dus weg ermee. Zou ik hem opnieuw kopen? Jazeker, dit is mijn favoriete mascara tot nu toe. Ik heb zelfs een paar back-ups liggen die klaar staan om gebruikt te worden. Ik weet alleen niet meer zeker of ze nog steeds te koop zijn.




Totally pink Witte nagellak
Dit was een van mijn eerste nagellakjes, heel erg oud dus. Deze heb ik in een french manicure set gekocht. Ondertussen is de base en top coat allang de prullenbak ingegooid. En deze gaat erachter aan. Het was een fijne witte nagellak. Het borsteltje is dun maar makkelijk in gebruik. Toen het nog goed was dekte het best wel goed. Het is alleen eerder gebroken wit dan echt wit. Nu is het heel erg stroperig en dekt het helemaal niet. Zelfs niet na drie laagjes. Het is niet eens meer te verhelpen met een beetje aceton. Zou ik hem opnieuw kopen? Nee, ik heb inmiddels een veel betere mooiere witte nagellak gekocht.


Dit was mijn eerste Opgemaakt artikel. Feedback is altijd welkom en als je nog meer product informatie wilt laat een reactie achter. Vergeet me niet te volgen op social media.

Twitter: https://twitter.com/FlovesB (de site)
             https://twitter.com/imanemorabet (persoonlijk)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten